Klacht: Schoonmaakkosten

op 11 juli 2019 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een cottage gehuurd bij center parcs Portzelande. Na mijn verblijf krijg ik schoonmaakkosten van €300,-. Hier ben ik het niet mee eens, omdat in de algemene voorwaarden staat dat de eindschoonmaak in de prijs is inbegrepen. Ik probeer Ulrike Berger (operationeel manager) te bereiken, maar elke keer krijg ik te horen dat ze niet aanwezig is. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Ik belde en dan was ze even gesprek, maar over 15 min is ze beschikbaar en dan bel ik terug is ze vervolgens afwezig en dit herhaalde dit zich constant. Dan neem je contact op met het hoofd kantoor van center parcs en dan kunnen ze me niet helpen, want ik moet contact opnemen met Center parcs portzelande.
Daarnaast moet ik voor dingen betalen die in het huisje kapot terwijl ik meermaals heb aangegeven bij de bewaking dat de deur kapot is. De bewaking ging het doorgeven en monteur sturen. Vervolgens krijg ik hier ook een rekening van. Echt asociaal voor woorden wat Center Parcs met je doet.

Gewenste Oplossing:

Ik wil in gesprek met Ulrike Berger en de schoonmaakkosten en overige kosten niet betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 15 juli 2019 om 10:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door NIgel van der Giesen