Klacht: Schoonmaak personeel halte troelstralaan

op 29 augustus 2017 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Vanmorgen vroeg had ik de metro tussen 7.15 en 7.30 naar mijn werk .
Opeens voelde ik mij erg beroerd voelen en probeerde zo snel mogelijk uit te stappen maar echter ik moest al overgeven.
Strompelend liep ik het perron op om de schade in de metro te beperken voor mijn mede passagiers kwam de volgende golf op dit perron .
De schoonmaker stond te schreeuwen naar mij of ik het niet over het perron kon spuugen. Vervolgens moest ik ergens anders gaan zitten want zo kon hij het niet schoonmaken. Werkelijk totaal geen begrip ofdat ik hier voor mijn lol sta te spugen ! Ongelofelijk . Ik was blij dat ik een bankje had gevonden waar ik wel even mocht blijven zitten in inmiddels mijn besmeurde kleding tas en schoenen.
Gelukkig heeft een reiziger mijn man kunnen bellen en heeft hij mij naar huis gebracht.

Een beetje meer begrip van deze schoonmaker !

Begrijp dat zijn net schone perron nu weer vies is geworden door mij, maar geloof hoe genant ik me voelde in besmeurde kleding op een perron tussen de mensen menigte .
Uiteindelijk spoot hij het braaksel binnen een minuut weer schoon terwijl ik daar nog zeker 10 min in stinkende kleding zat te wachten op mijn man !

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M Stokkink