Klacht: Schoonmaak en personeel

op 09 september 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Van 3 tot 7 september waren wij in kempervennen in een Premium eden cottage. De eerste indruk van het cottage was prima tot dat wij iets beter keken. Overal waren spinnenwebben, boven op de kasten lag overal stof en de afzuigkap zat helemaal onder het vet. In de slaapkamers zaten allemaal dode muggem en bloed aan de muur en aan het plafond. Het rooster bij het dakram was helemaal vol met stof en viezigheid net als alles bij het dakraam. Niet egt een prettig uitzicht als je in bad ligt. Het personeel in sommige restairants was niet egt vriendelijk en we moesten best lang wachten voordat we geholpen worden. Helaas hebben we zelfs een keer een beschimmeld hamburger serveerd gekregen.
Wij hebben lang voor deze vakantie moeten sparen daarom viel het erg tegen dat ik eerst moest schoonmaken voordat ik kon genieten.

Het zou fijn zijn een deel van de kosten terug te krijgen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 10 september 2018 om 12:53 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Sassi