Klacht: schoolboek

op 31 juli 2017 over Iddink in de categorie Boeken

afgelopen schooljaar heeft mijn zoon een boek niet besteld omdat hij het niet nodig.Bij het inleveren werd het door de firma iddink ok bevonden dat het boek er niet bij zat
vervolgens hebben zij het lef om een mail te sturen over een boek wat er niet bij zat.
Na telefonisch contact opgenomen te hebben waren zij niet bereid om het te veranderen.
Dan komt het terug storten van de borg waar zij heel brutaal het bedrag van het boek afhalen.
Nogmaals telefonisch contact opgenoemen want zij waren per e-mail niet te bereiken omdat ze dat afgeschaft hadden. Schande voor een bedrijf in deze moderne tijd.
Maar weer een keer bellen Nu kon ik wel een contactformuliertjetje invullen waar je niets op kwijt kan .
Je vraagt hun om mij te bellen doen ze niet ; zij blijven bij hun verhaal zijn niet te vermurwen.
Schandalig dat er zo met klanten omgegaan wordt als men iets probeert op te lossen.
Klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken.
Ik ga er vanuit dat alle medewerkers op een cursus klantvriendelijkheid gestuurd worden om de naam van de firma niet nog verder omlaag te halen.
Iddink jullie moeten je schamen dat jullie mensen aan de telefoon zo te woord staan.
Jullie hebben standaard betellijsten in de computer staan waar jullie niet vanaf willen wijken.

Ik ben te vreden als ik het geld van het boek dat ziuj heel brutaal eraf gehaald hebben teruggestort hebben

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.Reiber1