Klacht: schofterig behandeld

op 10 juli 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Wij waren net rond half 1 bij de dirk van den broek europaboulevard tegenover de rai.Wij hadden bij de kassa een conflict met (ook) een klant de cassiere begon haar hiermee te bemoeien en behandede ons schofterig en gaf ons een bijdehande mond.Ook gooide ze met onze boodschappen toen hebben wij haar erop aangesproken maar bleef in de verdediging gaan.Dit vond ik te ver gaan wij zijn verschrikt weggegaan.Wij zijn altijd tevreden met alle dirk van den broek filialen de mensen zijn daar klantvriendelijk en netjes maar wat daar achter de kassa zit dat kan niet.Hoop dat jullie hier wat mee gaan doen want mijn zoontje was ook bang Met vriendelijke groet kelly

Een bosje bloemen.Maar belangrijker dat ik hoop dat die bewuste caissière een training klantvriendelijkheid krijgt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 21 juli 2016 om 13:22 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt. Ik vind het vervelend om te horen dat u dit zo ervaren heeft.
Inmiddels heb ik dit met de supermarktmanager besproken en hij heeft hierbij de camerabeelden nagekeken en navraag bij alle collega's gedaan. In beide gevallen wordt deze situatie niet herkent. Wel is er voor de zekerheid nog goed besproken hoe alles te werk moet gaan, zodat het werk goed gaat en alle klanten met een tevreden gevoel naar huis gaan.
Mocht u nog meer vragen hebben, kunt u in de winkel vragen naar de supermarktmanager.

Alle klachten die gemeld zijn door bloem12