Klacht: Schoenen niet geleverd

Youngwoman op 07 september 2021 over JD Sports in de categorie Sportwinkel

Ik heb op 29augustes schoenen voor mijn zoontje besteld.
Die tot op heden niet geleverd zijn.
Contact met jd gehad via messenger
Eerste contact beweerde dat ze onderweg waren dus verzonden en binnen 4 tot 10 dagen zouden arriveren
Maar site van dpd geeft duidelijk aan dat de schoenen zijn aangemeld maar nog niet aan dpd zijn overhandigd.
toen ik dit vervolgens melde bij jd weer via messenger
Kreeg ik het antwoord ze zijn verzonden maar kan in huidige klimaat wel 28 dagen duren
Welk klimaat heeft jd last van? Waar elke andere webwinkel van hier tot aan china geen last van heeft?
Schoenen waren voor mijn zoontje ze eerste verjaardag omdat hij net heeft leren lopen en ook geen schoenen heeft ik heb geen geld om nog een extra paar te kopen dus zal mijn zoo tje nu een maand met sokken naar buiten moeten?
Heb het vermoeden dat de schoenen niet eens op voorraad zijn want zijn maat verdween direct na mijn bestelling van de site.
Ik wil mijn geld terug zodat ik zo snel mogelijk voor mijn zoontje schoenen kan kopen

Geld terug of schoenen geleverd deze week

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JD Sports

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JD Sports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Youngwoman