Klacht: Schoenen gingen na 3 weken kapot

op 27 maart 2020 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Ik heb Burberry schoenen bij Bijenkorf besteld en na om en nabij 3 weken vielen de lettertjes boven de tong af. Ik heb ze gebeld en via social media benadert, maar ze zijn erg laconiek. Ik had het gevoel alsof ik met amateurs te maken had. Nadat ik bleef bellen hebben zij mij verzocht om klacht in te dienen en dat heb ik dus ook gedaan. Vervolgens is er naar gekeken en zonder enige fatsoenlijke uitleg kreeg ik een mail van Nick van de reperatie “schoenen zijn slecht onderhouden. Dus wij doen er niks mee” dat vind ik erg knap, gezien het feit dat ik alleen op het kantoor draag, maar verder deden ze dus niks mee. Ze reageren niet op de mail en via telefoon zeggen ze altijd wij gaan er achteraan, maar doen niks. Ik had nooit verwacht dat Bijenkorf zo amateuristisch met mensen omgaat.

Hopelijk kunnen zij nog iets voor mij betekenen!

- Dat ze het repareren
- Geld terug

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 03 april 2020 om 16:33 geantwoord

Beste Alexander,

Ik heb het voor jou nagekeken.
Jij hebt de schoenen ter beoordeling inderdaad opgestuurd naar onze Repairservice op het hoofdkantoor. Zij hebben de schoenen, mogelijk in overleg met de leverancier, bekeken. Daar is deze beoordeling uit voort gekomen.
Als jij het hier niet mee eens bent mag jij uiteraard met de schoenen en het aankoopbewijs voor een 2nd opinion naar een winkel van de Bijenkorf gaan, wanneer deze weer open zijn.

Team Webcare
de Bijenkorf

Heeft op 03 april 2020 om 16:38 geantwoord

Dankjewel voor de antwoord.
Dan moet ik helaas wachten totdat jullie weer open zijn. Jammer. Ik bestelde met plezier bij jullie, maar goed. Nogmaals mijn dank voor uw tijd

Gr.,
Alex