Klacht: schoenen

op 06 mei 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
Zou vandaag schoenen krijgen maar zijn niet gekomen ben daar niet zo blij mee
Vr Gr Grietje Mulder

Gewenste Oplossing:

Als de schoenen warengekomen was het goed geweest

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 06 mei 2017 om 15:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Mulder, bedankt voor uw interesse in bonprix.
U geeft aan een bestelling te hebben geplaatst. Helaas hebben wij deze niet kunnen terugvinden in uw klantdossier. Indien u de bestelling reeds betaald hebt vragen wij u vriendelijk een betalingsbewijs te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Indien u nog niet betaald hebt vragen wij u vriendelijk de bestelling opnieuw te plaatsen. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door grietje mulder