Klacht: slechte service

Irmy op 28 april 2020 over Schipholtickets.com in de categorie Internetshops - Algemeen, Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee ticket via Schipholtickets naar Suriname gekocht.
Door Covid-19 virus kon deze reis niet doorgaan en is de vlucht geannuleerd door Tui. Schipholtickets heeft hierover nooit contact opgenomen. Tevens zijn zij niet bereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn geld terug of een voucher

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Irmy