Klacht: Onvrijwillige wijziging door luchtvaartmaatschappij – terugbetaling niet mogelijk

Jeff Mertens op 04 oktober 2022 over Schipholtickets.com in de categorie Internetshops - Algemeen, Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze heenvlucht werd door de luchtvaartmaatschappij aangepast naar tijdstippen die voor ons niet werkten. Hierop contact gehad met luchtvaartmaatschappij zelf en zij gaven aan dat we een terugbetaling kunnen krijgen van onze tickets.
Op de website van Schipholtickets is het echter niet mogelijk om deze keuze in te dienen. Het enige wat je krijgt is standaard antwoordmails.
Gewenst is om de tickets te annuleren (waar we volgens luchtvaartmaatschappij zelf recht op hebben) en het geld terug te krijgen.
Boekingscode: 21367643

Gewenste Oplossing:

Gewenst is om de tickets te annuleren (waar we volgens luchtvaartmaatschappij zelf recht op hebben) en het geld terug te krijgen.
Boekingscode: 21367643

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schipholtickets.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schipholtickets.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schipholtickets.com

Heeft op 05 oktober 2022 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jeff Mertens