Klacht: Ik probeer al sinds 22 juni mijn ticket te annuleren en laten refunden door Schiphol tickets

LeftyWorld1971 op 31 augustus 2022 over Schipholtickets.com in de categorie Internetshops - Algemeen, Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door een onvrijwillige aanpassing van mijn ticket door KLM past mijn ticket niet meer bij de reisplannen. Sinds 22 juni probeer ik al om een annulering en refund gedaan te krijgen. Maar los van een automatische antwoordmail die veel beloofd hoor ik niets en gebeurt er niets.
Dit kan echt niet! Wat een oplichtersbende.

Hieronder de gegevens:
Please cancel Refund my ticket KLM 19-9-2022 BOEKINGSCODE: 19888506 IC-196922

Gewenste Oplossing:

Een annulering EN refund van mijn ticket incl. de echta betaalde annuleringsverzekering. Totaalbedrag: 119,54 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schipholtickets.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schipholtickets.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schipholtickets.com

Heeft op 31 augustus 2022 om 21:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Hartelijk dank voor je bericht en het toesturen van je boekingsgegevens.
Wij kijken je bericht voor je na en komen per e-mail terug op je vraag. Indien nodig zullen wij contact opnemen met de luchtvaartmaatschappij.

Met vriendelijke groet,

LeftyWorld1971

Heeft op 08 september 2022 om 11:50 geantwoord

Ik heb tot op heden niets meer vernomen. Ik wil graag deze week nog een annulering en refund van mijn ticket. Dit duurt veel te lang en de vlucht is al op korte termijn.

Bericht van Schipholtickets.com

4 maanden geleden - Beste klant, We hebben vernomen dat onze collega's contact met u hebben opgenomen over uw vraag. Alle informatie is per e-mail verzonden naar hetzelfde adres dat u tijdens het aankoopproces hebt opgegeven. We vragen u vriendelijk om uw vraag met hen op te volgen via de e-mailthread 5476764: Information about your booking - KL074000BE3E2|KL|KL // AP. Wij wachten op uw reactie Bedankt en groeten

Reactie van de melder van de klacht LeftyWorld1971

4 maanden geleden - Dit is wat ik heb gekregen in de mail: Geachte heer van der Linden, Bedankt dat u contact heeft opgenomen met onze afdeling geavanceerde ondersteuning en dat u uw feedback met ons heeft gedeeld. Feedback van onze klanten helpt ons om onze producten elke dag te verbeteren, evenals de klantenservice. We schrijven u over uw reservering 19888506. Onze excuses voor de vertraging in onze reactie en het veroorzaakte ongemak In verband met uw vraag willen we u laten weten dat we opnieuw contact hebben opgenomen met de luchtvaartmaatschappij om informatie over de status van uw zaak op te vragen. Zodra wij een reactie hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om u hiervan op de hoogte te stellen. We blijven tot uw beschikking voor alle aanvullende informatie die u nodig heeft. Ik heb het ticket bij SchipholTickets geboekt niet bij KLM. Annuleren en refunden van een ticket kan SchipholTickets zelf afhandelen met mij. Waarvoor moet ik wachten op reactie van KLM? Ik heb op de mail van SchipholTickets gereageerd, maar daar komt geen reactie op. Ik ben hier echt zo klaar mee. Graag zsm een refund van mijn ticket

Bericht van Schipholtickets.com

4 maanden geleden - Beste klant, We vragen u vriendelijk om uw vraag met hen op te volgen via de e-mailthread 5476764: Information about your booking - KL074000BE3E2|KL|KL // AP. Wij wachten op uw reactie Bedankt en groeten

Alle klachten die gemeld zijn door LeftyWorld1971