Klacht: Geen contact mogelijk

IlonaMelinda op 09 mei 2020 over Schipholtickets.com in de categorie Internetshops - Algemeen, Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vrouw en ik zouden vandaag vanuit Amsterdam naar Sri Lanka vliegen. Een tijdje geleden ontvingen we netjes mails met informatie over de vlucht, deze zou geannuleerd zijn. Echter nu, nu dat de vertrekdatum dichterbij kwam en zelfs is aangebroken is geen enkel contact met hen mogelijk. We hebben ruim 1400 euro betaald en willen graag een correcte afhandeling.

Gewenste Oplossing:

Wanneer we contact met hen krijgen, ons geld retour kunnen ontvangen of desnoods een voucher..

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IlonaMelinda