Klacht: Geen contact

Evaldo Pinto op 05 mei 2020 over Schipholtickets.com in de categorie Internetshops - Algemeen, Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via schipholtickets.com een TUI ticket gekocht van curacao naar amsterdam op 13 mei 2020. Vandaag zelf erachter gekomen dat TUI tot 28 mei ivm corona geen vluchten uitgevoerd, ieder passagier komt wel in aanmerking voor een voucher. Niks vernomen van schipholtickets.com,
ze zijn niet te bereiken. Ik wil graag de voucher of geld restitutie ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik contact met schipholtickets.com heb gehad en mijn TUI voucher voor andere datum of geld terug gave heb gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evaldo Pinto