Klacht: Geannuleerde tickets

Saar VdB op 24 augustus 2022 over Schipholtickets.com in de categorie Internetshops - Algemeen, Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na boeking kregen wij via mail de melding dat de gevraagde reservering niet kon bevestigd worden en werd ons een alternatief voorstel gedaan. Aangezien het vertrekuur van de vlucht ongevraagd gewijzigd werd en dit voor ons niet aanvaardbaar was, hebben wij via de website van Schipholtickets meteen een verzoek ingediend voor ongevraagde wijzigingen. Volgens de bevestigingsmail zou er de komende dagen contact worden opgenomen met ons over de volgende te nemen stappen. Hier is echter nooit een vervolg op gekomen. Ondertussen kunnen we zien via MyTrips dat de status van onze reservering gewijzigd is naar ‘geannuleerd’. Wij ontvangen geen respons over terugbetaling van de tickets.

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling van de tickets

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schipholtickets.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schipholtickets.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schipholtickets.com

Heeft op 25 augustus 2022 om 14:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Saar VdB