Klacht: Annulering van terug reis

Bhr28 op 22 september 2022 over Schipholtickets.com in de categorie Internetshops - Algemeen, Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een reis geboek van 28/09 tot 03/10 maar terug reis is geannuleerd daarna kreeg ik een optie vlug voor terug geaccepteerd maar nog niks ontvangen dit is toch heel onzin ik ben nu ongerust dat ik geen terug vlucht heb tijdens inloggen bij mijn. Trip en ik kan ze niet bereiken !!

Gewenste Oplossing:

Ik wil terug reis van hun een bevesteging

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schipholtickets.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schipholtickets.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schipholtickets.com

Heeft op 22 september 2022 om 14:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bhr28

Heeft op 22 september 2022 om 19:00 geantwoord

Ik heb niks ontvangen aub zo spoed mogelijk wil ik mijn tickets

Bericht van Schipholtickets.com

4 maanden geleden - Beste klant, We hebben vernomen dat onze collega's contact met u hebben opgenomen over uw vraag. Alle informatie is per e-mail verzonden naar hetzelfde adres dat u tijdens het aankoopproces hebt opgegeven. Wij verzoeken u vriendelijk om uw vraag met hen op te volgen via de e-mailthread 5552948: Informatie over wijziging-. Bedankt en groeten

Alle klachten die gemeld zijn door Bhr28