Klacht: Schimmel op de kaastappas

op 19 oktober 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maandag 10 oktober heb ik een doosje kaastappas gekocht bij de Lidl in Groesbeek. Vandaag (13 oktober) wil ik deze opeten. Helaas zit de kaas vol schimmel. De houdbaarheidsdatum op de verpakking is 04-11-2016.
Ik ben vol verbazing dat dit kan gebeuren en erg teleurgesteld.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag, gratis, een nieuw doosje afhalen bij de Lidl in Groesbeek

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 19 oktober 2016 om 15:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Minlijke 88