Klacht: Schimmel

op 25 augustus 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vrijdag 19 auguatus allerlei broodjes gekocht voor de oven. Zaterdag 20 augustus gebakken in de oven me vader en me man snijden de beide een open zit er schimmel in.en de houdsbaarheids datum was eind oktober 2016.
En bij de andere bolletjes qat ook in de oven moet met de zwarte zaadjes er op.zaten ook schimmel in. En onze normale brood na 1 dag ook verschimmelt. Ik vind dit beetje te zot voor woorden dus hoop dat het opgelost word

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als lidle tegemoed komt ben al jaren trouwe klant maar.nog nooit zoiets.vies als dit meegemaakt.
Dus laat lidle maar bedenken hoe ze hun klant tevreden kunnen houden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 25 augustus 2016 om 15:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 25 augustus 2016 om 16:29 geantwoord

Dit is wat ik terug krijg op jullie mail als ik de foto s stuur.

postmaster@mail.hotmail.com

Details weergeven
ATT00001 (0,3 kB)
ATT00002 (0,2 kB)
This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

contact@lidl.nl

Reactie van de melder van de klacht Nicole283

4 maanden geleden - En elke keer krijg ik deze berichten heb onderhand 4 mails gestuurd via me andere email adres ok 2 keer maar bij elke mail krijg ik dit antwoord dua dan klopt er iets niet bij jullie.mail.. Gr nicole

Alle klachten die gemeld zijn door Nicole283