Mijn Klacht:
Tot 2x heb ik een Tortilla’s Santa Maria terug gebracht naar de AH in Ommen. Bij openen bleek er beide keren een soort van schimmelplekken aanwezig te zijn op de tortilla’s. De klacht s prima afgehandeld middels een bos bloemen en het advies mijn klacht te melden bij u. Helaas voor dit merk laat ik deze vanaf nu links liggen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden. De klacht is netjes afgehandeld .

