Klacht: Scherpe plastic randjes mesjes

op 30 augustus 2016 over Wilkinson in de categorie Scheren

Ik heb inmiddels ruim een maand geleden een klacht ingediend bij Wilkinson i.v.m. nieuwe gekochte scheermesjes hydro silk. Tot op heden geen reactie ontvangen wat ik ronduit slecht vind.
Wat is nu het probleem, bij het scheren met een van de nieuwe mesjes deed dit erg pijn, dit kon natuurlijk nooit zijn van een bot mesje. Wat bleek nu bij nader onderzoek? Het plastic rondom het mesje had scheurtjes waardoor er scherpe randjes waren ontstaan, bij het scheren voel je dit, erg pijnlijk, niet echt prettig en ook nog een paar mooie krassen op je benen uch uch. Dit geldt voor heel het doosje. Ik heb ze daarom ook maar niet gebruikt en maar nieuwe gekocht. Scheren wordt alleen wel erg duur zo.

Een nieuw doosje (3st.) hydro silk scheermesjes. Het zijn niet de goedkoopste mesjes en al helemaal nu niet en ik ook nog steeds geen reactie heb ontvangen Wilkinson, dat is ronduit slecht van zo'n groot bedrijf. Siert niet echt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wilkinson

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wilkinson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sollastje