Klacht: Scherm ASUS laptop kapot

op 15 juli 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 31-01-2016 Heb ik een ASUS laptop gekocht bij de Media Markt. Nog geen half jaar later 04-07-2016 valt mijn halve beeldscherm weg en zit spontaan een barst in het scherm. Ik heb mijn laptop naar het Mediamarkt Service Center gebracht en die hebben hem opgestuurd voor reparatie. Nu krijg ik gisteren 14-07-2016 een mail dat deze reparatie buiten de garantie valt en of ik even 203,22 euro wil betalen voor de reparatie. Zo niet dan repareren ze hem niet. Ik vind dit ronduit belachelijk. Ik ben erg ontevreden en voel mij opgelicht door de Media Markt.

Ik vind dat dit onder de garantie hoort te vallen. De laptop is pas een half jaar oud. Ik ben tevreden als Media Markt met een goede oplossing komt. Ik vind het erg klantonvriendelijk om mij de keuze te geven tussen 203,33 euro betalen en anders een kapotte laptop waar ik niks meer mee kan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MSandt