Klacht: Scheerapparaat

op 26 april 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In februari scheerapparaat gekocht. Toen hij leeg was wilde hij niet opladen. Naar de kijkshop gebracht opgestuurd voor 3 weken als antwoord een nieuwe uitzoeken kon niet meer gerepareerd worden. Dit was heel netjes. Dus nieuwe uitgezocht zeer tevreden tot hij leeg was. Ook niet meer opladen. Weer naar de kijkshop. Weer opgestuurd duurt weer 3 weken. Al met al nog geen scheerapparaat die € 120. Heeft gekost. We wachten nog op bericht andere de tweede. Maar ik vraag me af wat jullie verkopen en voor ons veel geld. Wilde graag antwoord en hoe gaan jullie dit oplossen. Wij zijn het vertrouwen in jullie scheerapparaten kwijt. Mag J. Bosscher

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld weer terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Nellybosscher@gmail.com