string(194) "Hierbij wil ik een klacht melden over : Vandaag loopt mijn contract af bij Vodafoon, ik heb nog steeds niets verder gehoord van Scheer en Foppen, ondanks hun reactie op deze site heb ik het idee"

Klacht: ziggo tussen persoon

op 08 januari 2016 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vandaag loopt mijn contract af bij Vodafoon, ik heb nog steeds niets verder gehoord van Scheer en Foppen, ondanks hun reactie op deze site heb ik het idee dat dat alleen maar een reactie is en daarmee de kous af is.. immers de status staat op opgelost, dit is niet zo.. ik heb niets meer gehoord en zoals het er nou uitziet in het probleem van de overstap niet opgelost… contact is wel het minste wat ze hadden kunnen doen. Ik ben ook van mening dat scheer en foppen mij behoorlijk laat zitten en ben het er ook niet mee eens dat ze hier nog een bepaalde cotage voor vangen als tussen persoon van ziggo. Tevens raad ik het ook niemand aan om ziggo via Scheer en Gefopt af te sluiten, immers zodra er getekend is en er gaat wat niet goed leggen ze het bij ziggo neer. Nee ik ben zeer ontevreden en zal scheer en foppen om deze reden bij niemand aanbevelen..

Erg triest deze gang van zaken.

Ik heb eerder een klacht hierover geplaatst maar voor de duidelijkheid plaats ik er nog eentje over de geboden oplossing van scheer en foppen… geen oplossing dus

als er vandaag nog een oplossing komt, desnoods morgen!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheer en Foppen over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheer en Foppen in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheer en Foppen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheer en Foppen

Heeft op 08 januari 2016 om 11:28 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

uw klacht is in goede orde ontvangen waarvoor ons dank. Zoals in ons vorig bericht kenbaar gemaakt is er een fout ontstaan bij Ziggo Nederland. We zijn achter de schermen nog druk in overleg met dit bedrijf en hopen u met spoed van informatie te voorzien.

We vertrouwen erop u met dit bericht voldoende te hebben geïnformeerd.

met vriendelijke groet,

consumentenservice
Scheer en Foppen

Heeft op 11 januari 2016 om 14:32 geantwoord

Vandaag de derde dag zonder internet, achter de schermen zou gewerkt worden aan een oplossing... nou mensen geloof me... dat zal ook altijd wel achter de schermen blijven. Het probleem is inmiddels al bijna twee weken bekend en S&F heeft nog niet verder gereageerd alleen via deze site. Toch jammer genoeg voor een bedrijf als S&F, ik raad iedereen af om ziggo via S&F te bestellen. Is er wat aan de hand helpen ze je niet verder. Teleurstellend gewoon!

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. Dijk