Klacht: Verkeerde aansluitmaterialen geleverd

op 06 juli 2015 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Keurig gasfornuis geleverd, gekozen voor zelf monteren, maar wel de levering van aansluitmaterialen.
Verkeerde aansluitmaterialen geleverd. Een gewone slang i.p.v. Hittebestendig.
Keurig geruild, foto van het koppelstuk gemaakt en in een andere winkel beide opnieuw gekocht. Wat bleek, ook het koppelstuk past niet op het fornuis.
Er zit een hoek in, maar door de achterkant van het fornuis kan het koppelstuk die draai niet maken.
Kortom, weer thuis en nog steeds geen aangesloten gasfornuis.
Wees in ieder geval op de hoogte van de passende materialen voor de aansluiting.

Gewenste Oplossing:

Pas als ik mijn goede aansluitmaterialen heb en ik kan koken, daar koop je immers een fornuis voor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheer en Foppen over deze klacht.

Bericht van Scheer en Foppen

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Woldering,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar het filiaal. Zij zullen contact met u opnemen om te kijken of wij nog iets voor u kunnen betekenen.hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.met vriendelijke groeten,Scheer en Foppen consumentenservice

Bericht van Scheer en Foppen

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Woldering,Ons filiaal in Groningen heeft u meerdere malen geprobeerd telefonisch te benaderen, maar helaas zonder geluk. We vernemen graag wat de beste manier is om contact met u te krijgen zodat we uw klacht in behandeling kunnen nemen.We vernemen graag uw reactie.Met vriendelijke groet,Consumentenservice Scheer en Foppen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheer en Foppen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheer en Foppen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Scheer en Foppen beoordeeld.

Scheer en Foppen

Heeft op 20 juli 2015 om 07:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Helaas is de klant niet te bereiken en weten we op dit moment nog niet of de klacht inmiddels is opgelost.
We vernemen het graag als we nog iets voor de klant kunnen betekenen.

Heeft op 20 juli 2015 om 08:35 geantwoord

Ondertussen heb ik mijn eigen probleem op eigen kosten en in eigen tijd opgelost. Maar het blijft schandalig dat verkeerde mateialen voor een aansluiting geleverd worden.
Over telefonische bereikbaarheid: scheer en foppen terugbellen is geen optie omdat ze voortdurend in gesprek zijn...

Alle klachten die gemeld zijn door Annemarie1983