Klacht: Niet geleverd wat is afgesproken

op 07 april 2015 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

2 maart via winkel in Oosterwolde een Complete Harman Kardon BDS880 gekocht.
Deze is pas 26 maart bij de winkel geleverd. De verkoper had dit voorgesteld omdat ze eerst alles zouden controleren.Hij zou door hun die middag gebracht worden. We kregen echte een telefoontje dat we hem zelf maar moesten ophalen.
27 maart opgehaald.en er van uitgegaan dat alles in orde was Door ziekte hebben we hem onlangs kunnen installeren en nu komen we tot de ontdekking dat er een Blu-ray speler type BDS580 is bijgeleverd. Er ontbreekt ook een transmitter. Bij navraag werd gemeld dat dit allemaal wel juist is We willen hier echter niet mee akkoord gaan want dit is niet de complete set BDS880 die wij besteld hebben. De tv geeft ook BDS 580 aan en deze -Blu-ray speler is niet die bij de set vermeld staat

Wij willen de Blu-rayspeler en transmitter die bij de set BDS880 hoort.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheer en Foppen over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheer en Foppen in behandeling genomen

Scheer en Foppen

Heeft op 08 april 2015 om 07:54 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Uw klacht is in goede orde bij ons ontvangen waarvoor ons dank. We vinden het vervelend dat er een probleem is ontstaan met een aankoop, gedaan bij 1 van onze filialen.
We hebben u verkopende partij benaderd en zij gaan u benaderen voor een oplossing.

We vertrouwen er op u met dit bericht voldoende te hebben geïnformeerd.

Consumentenservice
Scheer en Foppen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheer en Foppen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door athie