Klacht: Miele stofzuiger

op 28 april 2015 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

wij hebben op 21 april een mail verzonden naar Scheer en Foppen over de aankoop van een Miele stofzuiger. Bonnr. 07601027494. Wij hadden een stofzuiger gekocht en aan onze dochter gegeven. Ze heeft de stofzuiger een half jaar in gebruik gehad en ging toen stuk, omdat ze volgens S en F Barneveld teveel zand had opgezogen. Maar daar moet een Miele stofzuiger toch tegen kunnen? Moeten we om de korrels heen zuigen dan?

heel ontevreden, omdat ze na een week nog geen contact hebben gezocht of een mail hebben ontvangen

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheer en Foppen over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheer en Foppen in behandeling genomen

Scheer en Foppen

Heeft op 29 april 2015 om 07:51 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

uw klacht is in goede orde bij ons ontvangen waarvoor ons dank. We vinden het vervelend dat er een probleem is ontstaan met de stofzuiger van uw dochter, aangekocht bij ons filiaal in Barneveld.
We hebben uw verkopende partij inmiddels gesproken.
Omdat er een grote hoeveelheid zand en stof aanwezig was in het apparaat (niet in de stofzak die daarvoor bestemt is maar daarbuiten) heeft uw verkopende partij u uit voorzorg geïnformeerd dat er een mogelijkheid bestaat dat dit niet onder de garantie valt. Een officiële diagnose mag uiteraard alleen gedaan worden door de technische dienst van Miele.
We hebben uw verkopende partij het advies gegeven u te benaderen om het apparaat ter reparatie aan te bieden voor diagnose.

We vertrouwen erop u met dit bericht voldoende te hebben geïnformeerd.

Consumentenservice
Scheer en Foppen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheer en Foppen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Scheer en Foppen beoordeeld.

Heeft op 29 april 2015 om 11:49 geantwoord

wij hebben de stofzuiger achter gelaten bij Scheer en Foppen te Barneveld. Dus hopelijk hebben ze deze opgestuurd naar Miele.Ze hebben niet gezegd dat ze hem zouden opsturen.
Dan hoor ik graag nader van u/ S & F

Alle klachten die gemeld zijn door everten greta