Klacht: Flessenvak koelkast onbruikbaar

op 21 september 2015 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29-8-2012 gaf ik mijn dochter een Whirlpool koel/vriescombinatie.
Inmiddels zijn de beide nokjes waaraan het flessenvak in de deur hangt
ingescheurd. Het vak is onbruikbaar. Zowel Whirlpool als Scheer en Foppen (de leverancier) geven niet thuis onder het motto “de garantie is verlopen”. Daar ben ik het niet mee eens. Je mag toch verwachten dat een koelkast langer meegaat dan 3 jaar?

Gewenste Oplossing:

Mijn dochter zou het flessenvak graag weer willen gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheer en Foppen over deze klacht.

Bericht van Scheer en Foppen

3 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw,Uw klacht is in goede orde bij ons ontvangen waarvoor ons dank. We vinden het vervelend dat er een probleem is ontstaan met uw koelkast, aangekocht bij 1 van onze filialen. Als we de foto bekijken zien we dat er een scheur is ontstaan in het plastic. Breuk valt helaas nooit binnen de garantie. Ook geeft u aan dat uw toestel meer dan 3 jaar oud is. We gaan de leverancier vragen wat er mogelijk is. U wordt dan door u verkopende partij benaderd. Graag ontvang ik uw bonnummer.Met vriendelijke groet,consumentenservice Scheer en Foppen

Bericht van Scheer en Foppen

3 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw,Onder de foto zien we een bonnummer staan. Het zou gaan om ons filiaal in Putten. We gaan de technische dienst van Whirlpool benaderen en houden u via uw verkopende partij op de hoogte.Met vriendelijke groet,consumentenservice Scheer en Foppen

Bericht van Scheer en Foppen

3 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw,We hebben de product specialist inmiddels gesproken en helaas hebben we te horen gekregen dat deze breuk een gebruikersfout betreft. We willen u daarom een voorstel doen voor een nieuw toestel. U wordt vandaag benaderd door uw verkopende partij.Met vriendelijke groet,Consumentenservice Scheer en Foppen

Reactie van de melder van de klacht grevengoed

3 jaren geleden - Het voorstel dat Whirlpool via Scheer en Foppen deed, was niet serieus. Dat was Scheer en Foppen met me eens. Zij hebben uiteindelijk een prima voorstel gedaan Dat heb ik geaccepteerd. KLACHT IS OPGELOST

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheer en Foppen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheer en Foppen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheer en Foppen

Heeft op 19 oktober 2015 om 07:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 26 oktober 2015 om 19:16 geantwoord

Whirpool wilde niet meewerken. Scheer & Foppen heeft toen 3 opties aangeboden. Wij kozen voor 200 euro korting op een nieuwe koelkast van 700 euro. Vervelend handig-heidje van de bedrijfsleider: we moesten 18,50 bezorg-kosten betalen terwijl normaal gratis bezorgd wordt!

Alle klachten die gemeld zijn door grevengoed