Klacht: bestelling ziggo

op 02 januari 2016 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

11 december bestelling geplaatst voor ziggo bij scheer en foppen, we hadden reeds tv en telefonie bij ziggo.
Bij het plaatsen van de bestelling wat zeer soepeltjes verliep werd mij nog verteld dat als er wat was ik gewoon met hun contact kon opnemen en dat scheer en foppen het dan zou verhelpen, dat was veel gemakkelijker dan een telefoonlijn van ziggo zelf!!!
Nou niets is minder waar.. er is iets verkeerd gegaan in het proces?! komt er op neer dat ik vanaf 8 januari geen internet meer heb en ziggo kan niet eerder de besteling leveren dan 12 januari, vervolgens moet er dan nog een monteur gebeld worden door mijzelf en dat kan nog eens 5 werkdagen duren… (zal ook wel weer twee weken worden) kortom… niemand kan er wat aan doen, niemand bied excuus aan maar de klant zit weer met de gebakken peren, ik ontvang geen internet voor zeker anderhalve week maar het lot kenende zal dat wel weer twee tot drie week duren.
Wat mij het meenst stoord is de opmerking van scheer en foppen.. dat alles goed zou komen en dat het zo gemakkelijk was dat als er wat was scheer en foppen alles kon oplossen. Dat is dus gewoon een klantenlokkertje en als je het goed bekijkt een leugen want in deze kunnen ze dus helemaal niets! Ik baal hier behoorlijk van en zal echt wel twee keer nadenken voor ik weer iest bij scheer en foppen zal gaan regelen… zelfs een excuus kon er niet van af.. zeer zeer slecht en diep triest.

Als ik geen gat tussen mijn internet overstap heb van twee tot drie week, een excuus is wel het minste.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheer en Foppen over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheer en Foppen in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheer en Foppen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheer en Foppen

Heeft op 06 januari 2016 om 10:32 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Uw klacht is in goede orde bij ons ontvangen waarvoor ons dank. We vinden het vervelend dat er iets mis is gegaan met uw Ziggo aanvraag.
Uw verkopende partij heeft afgelopen zaterdag contact opgenomen met de dealerlijn van Ziggo en helaas kon Ziggo niet aangeven wat de reden is dat de melding niet goed is doorgekomen.
Achter de schermen zijn we op dit moment in overleg met Ziggo om zo tot een mogelijke oplossing te komen.
Via onze winkel in Hoogeveen houden we u op de hoogte.

Consumentenservice
Scheer en Foppen