Klacht: Afwimpelen en niet reageren

op 27 januari 2015 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn moeder heeft zich een kookplaat aan laten smeren door een verkoper.”mevrouw, kookplaten met een vonkontsteking bestaan niet meer” Deze kookplaat is inmiddels 3 maal gerepareerd en S&F zegt nu dat de garantie is verlopen. Hiermee gaan ze buiten de wet om. Een klacht bij S&F wordt gewoon genegeerd en het gedrag van de verkoper was daarnaast ook nog eens ongehoord. “nee hoor wij hebben niets in de computer staan dus kunnen we niets voor u doen” etc etc. zelfs op een klacht bij de teamleider krijg ik niets te horen.Ik moet zelf maar contact opnemen met ATAG. volgens mij en de wet zijn zij mijn aanspreekpunt en niet ATAG

Excuus en een goede regeling tav de telkensmaal defecte kookplaat

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheer en Foppen over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheer en Foppen in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheer en Foppen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheer en Foppen

Heeft op 28 januari 2015 om 09:41 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Uw klacht is in goede orde bij ons ontvangen waarvoor ons dank. We vinden het vervelend dat er een probleem is ontstaan met uw aankoop, gedaan bij 1 van onze filialen.
We zijn op dit moment nog in overleg met uw verkopende partij en met de technische dienst. We willen u absoluut niet het gevoel geven dat uw klacht niet serieus wordt genomen. Zodra we meer weten wordt u door uw verkopende partij geïnformeerd.

consumentenservice
Scheer en Foppen

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Scheer en Foppen beoordeeld.

Heeft op 28 januari 2015 om 11:49 geantwoord

Er wordt gesteld dat de klacht is opgelost. Niets is minder waar. Er is geen contact met mij opgenomen alleen : "Zodra we meer weten wordt u door uw verkopende partij geïnformeerd." Dit heb ik meer gehoord maar moest telkens zelf bellen.

Reactie van de melder van de klacht Toebak

4 jaren geleden - Er is niets opgelost alleen "u hoort nog van ons"dat heb ik helaas meer gehoord.

Reactie van de melder van de klacht Toebak

4 jaren geleden - we zijn een week verder. 3 mails en deze klacht. heeft nog steeds geen contact opgeleverd.

Reactie van de melder van de klacht Toebak

4 jaren geleden - Na heel veel mails en wijzende op mijn consumentenrecht heeft ATAG een nieuwe kookplaat gezonden, waar we overigens voor moesten betalen, na wederom diverse telefoongesprekken heeft S&F dit terugbetaald. Tevens excuus ontvangen vanwege het gedrag van de verkoper. klacht opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Toebak