Klacht: Schande bedrijf is booking.com – zelfs na bevestiging van Marriott van bedrog booking.com nemen ze geen actie

op 06 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 nachten Washington DC in de Grand Marriott voor 2 volw en 3 kids, zo ook beschreven op booking.com dat de accomodatie zelfs voor 4 volw + 1 kind is. Ter plaatse krijgen we 2 twijfelaars (niet eens queen bedden) en moet 1 kind dus maar op de vloer slapen. Marriott geeft schriftelijk aan dat de beschrijving van booking.com niet klopt. Bereikbaarheid en reacties op emails van mij komen pas 1 week later. Nu stellen ze voor om een vergoeding van 61$ te nemen of te laten. Wat een schijt-bedrijf. Nooit meegemaakt dat ze zo hun klanten behandelen. Een schande en ik neem hier verdere juridische stappen voor.

Gewenste Oplossing:

terugbetaling volledig bedrag 2 nachten en excuses van booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wesmazzei