Klacht: Schandalige heen en terugvlucht

op 20 juni 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Op 29 mei 2016 met tui naar Antalya Turkije gevlogen (bleu air ) ongelofelijk slecht ,weet niet waar tui deze vliegtuigen en personeel vandaan haalt maar wat een bedrieglijke service wij vlogen comfort laat het comfort maar weg . Het is schandalig TUI dat u mensen extra laat betalen voor deze zitplaatsen comfort plus extra beenruimte ,ha ha ha ……..terug vlucht op 19 juni met een Boeing van tui moesten om 20.35 vertrekken werd 21.30 , de vertrektijden waren al meerdere malen veranderd voor vertrek uit Amsterdam naar Antalya ….hadden een tussenlanding in dalaman waar nog eens een vertraging optrad vanwege passagiers die problemen hadden met hun VISA…..na ongeveer 2 uur een drankje en na de 42 graden hitte was dit zeer welkom maar natuurlijk geen service van tui , wij zaten geheel vooraan wederom weer oncomfortabele class ,vanuit de stoel kon ik het personeel zien eten en blikjes frisdrank zien drinken er werd zelfs moeilijk gedaan over een glaasje water voor een dorstige passagier. Maar gelukkig kwamen ze na de genoemde tijd eenmalig langs met een drankje ,ik heb ze daarna niet meer gezien. Het volgende probleem is dat er ongelofelijk veel kleine kinderen aan boord waren zodat ik ging twijfelen over de veiligheid ,de meeste kinderen ,baby’s moesten op schoot blijven zitten voor 4,5 uur, lekker hoor als je er naast zit. Ik denk dat Tui zich eens moet gaan beraden wat service betekend, want service is in het geheel niet in dit programma van deze luchtvaart maatschappij meegenomen . Wij hebben de laatste jaren veel en vaak meerdere malen per jaar met ARKE (TUI) gevlogen , maar kan u echter hierbij meedelen dat ik er nog lang over na zal denken om mijn zuur verdiende centen aan deze maatschappij te verspenderen,TUI bedankt voor een heen en een terug reis waar ik met bittere smaak aan zal terug denken. Met vriendelijke groet H Groen Purmerend boeking 0610017186.

Is er waarschijnlijk niet

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harold w groen