Klacht: Schandalige aflevertijd

op 26 april 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Onze wasmachine zou op 26 april tussen 16:15 en 19:15 uur afgeleverd worden. Om 19:00 uur kregen we bericht dat de zending 3 uur!!! Vertraging op zou lopen, dat vind ik eigenlijk al niet kunnen maar wat schetst onze verbazing niets om 22:15 uur. Gekeken bij de tracking: tot onze verbazing staat er nu aflevering 23:15 uur dat is gewoon rond middernacht!! Absurt en onacceptabel, wij zijn hard werkende mensen en moeten nu dus op blijven omdat er op dat tijdstip een wasmachine afgeleverd gaat worden. Buiten dat is het ook uitbuiten van het personeel schandalig dat zij na een lange werkdag rond middernacht nog een wasmachine naar boven kunnen sjouwen.
Weleens van een logistieke planning gehoord? Alles draait om de inkomsten zoveel mogelijk verkopen ten koste van de werknemers maar ook de klachten, schandalig echt

bezorgen tussen 9:00 en 18:00 uur normale werk- en lever tijden!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door c.boekee@kpnplanet.nl