Klacht: Schandalig optreden van werknemer Filiaal Geleen

op 23 april 2017 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Zondag middag op een schandalige manier behandeld door werknemer Hornbach. Bij afdeling buiten stenen. Ik vroeg aan een medewerker waar bepaald grint lag. Hiervoor had iemand achter mij geroepen, de dikke kan mij misschien helpen, ik bood namens die persoon excuses aan, toen ging deze werknemer zeer asociaal te werk, daar het de tweede keer was dat hij voor dikke was uitgemaakt. Hij liet mij persoonlijk dmv. Megaphone verwijderen, hierop heb ik zelf maar besloten om te vertrekken. Het is dat mijn partner mij tegen hield anders had er behoorlijke vechtpartij ontstaan! Deze persoon is enorm gefrustreerd over zijn dikke uitstraling, en wilde hierover vobaal asociale wijze de strijd aan. Een zeer negatieve visitekaartje voor de firma Hornbach

Excuses van zijn kant zou op zijn plaats zijn, daar ik excuses aanbood voor uitspraak van iemand anders. Deze persoon is een schande voor jullie organisatie, en zich dan verschuilen achter een megaphone om op te roepen om mij te verwijderen, nogmaals schande.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 25 april 2017 om 11:27 geantwoord