Klacht: Schandalig behandeld door klantenservice medewerker

op 14 mei 2020 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik belde om advies nl ik heb een bankstel te koop. De koper doet geld in een envelope en een koerier van ups komt daarmee en haalt het bankstel op. Mijn vraag wordt dit meer gedaan . Chagerijnig en continu hoestend vraagt ze om trackingsnummer en dat heb ik uiteraard niet . Verder stilte aan de andere kant en zegt bedankt voor u telefoontje . Nu weet ik nog niks . Buiten dat ben je al 3 minuten aan de telefoon zonder iemand te spreken maar wel verschillende bandjes . Raar bedrijf

Gewenste Oplossing:

Een fatsoenlijk antwoord of dit meer gedaan wordt en of het veilig is .

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolleke50