Klacht: schandalig bedrijf levert niet hetzelfde boeket als op de foto’s

op 25 augustus 2017 over Euroflorist in de categorie Bloemen

boeket was compleeeet anders dan wat ik besteld had!!! Kan wel beetje afwijken maar dit was echt onacceptabel!! Ze weigeren iets te doen aan mijn klacht. 3 items zijn aan het boeketje toegevoegd die niet in de foto staan en 2 weggelaten. Laat u niet verleiden om een groot boeket voor iemand te kopen want groot is gewoon een normaal boeket die je voor 20 euro bij de bloemist om de hoek gekocht kan worden! Ik wil andere mensen waarschuwen voor dit bedrijf, zij doen maar wat met de bloemen en of het naar wens is boeit ze helemaal niets! Ook heel onprofessioneel in de mail, bij mijn voornaam genoemd, zonder mevrouw of bij mijn achternaam te noemen. Na hier meerdere klachten te hebben gelezen over hetzelfde, zie ik nu echt dat zij zich schuilen achter “bloemen kunnen afwijken van de foto, aan de hand van welke bloemen er beschikbaar zijn”. Waarom overleggen ze dan niet of ik deze lelijke items in mijn boeket wil ipv wat ik verwacht te krijgen? Meer bladgroen dan bloem!! Ik het plaatje dat online staat zie ik niet 1 groen blad!! Schandalig niet bestellen bij deze oplichters! Heb 42 euro betaald voor niets! Probeer met mijn bericht mensen te beschermen voor eenzelfde ervaring en teleurstelling!

Ik hoopte dat ze in zouden zien dat dit echt niet kan, er zijn mensen die moeten sparen zoals ik om iets van 42 euro cadeau te kunnen doen om een ander blij te zien worden en dan wordt je zo teleurgesteld. Ze willen er niks aan doen om het goed te maken. Ik hoopte in ieder geval opnieuw een boeket gestuurd te krijgen die is zoals in de foto of mijn geld terug.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Euroflorist

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Euroflorist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G.I.E