Klacht: Schade vergoeding niet volledig gekregen

op 02 december 2016 over air arabia in de categorie Vliegmaatschappij

Ik wil dit even melden, want ik vind dit niet kunnen, dat ze zo met mensen om gaan.

Wij hebben een vlucht gekocht bij reisbureau Taoufik reizen Amsterdam, om met het vliegmaatschappij Air Arabia te vliegen vanuit Istanbul Sabiba Gokcen direct naar Tanger. En de reis van Tanger naar Amsterdam ( wij hebben los van hun een andere ticket gekocht om vanuit het zwarte zee Turkije naar Istanbul Sabiha te vliegen en de vlucht te kunnen pakken van Istanbul Sabiha Gokcen naar Tanger direct, wij wilden graag rondreizen) op de dag zelf dachten we laten we even nog bellen of alles klopt tijden etc.hadden. De medewerkster kon niet direct de vraag beantwoorden en zei ik ga het even uitzoeken en bel je terug, vervolgens bleek dat de vlucht niet meer door ging, dus helemaal geannuleerd was door Air Arabia. Wij moeten over twee uurtjes vliegen vanuit zwarte zee turkije wat nu? om de vlucht van istanbul naar direct tanger te pakken. Ze wilde een andere ticket aanbieden voor de volgende dag. Dit is uiteindelijk ook gebeurd.

De vlucht was anders gegaan van Zwarte zee naar Istanbul van istanbul naar Casablanca van Casablanca naar Tanger, een hele omweg! Ik werd ziek door deze reis, mijn gezondheid ging achteruit. Alles koste extra geld, we moesten een andere ticket kopen omdat de vlucht wat Taoufiek reizen van de andere vliegveld zou vliegen in Istanbul. Er zijn namelijk twee vliegvelden in Turkije, tijdens het gesprek met de medewerkster is er verteld dat de kosten vergoed zouden worden. Eten drinken, hotel,auto,ticket,, noem maar op.

Vliegmaatschappij Air Arabia heeft geen verzekering! is niet verzekerd, als ik dit had geweten was ik niet met Air Arabia gevlogen hier ben ik ook pas afgelopen zomer achter gekomen. Slechte vliegmaatschappij, slechte ervaring!!

Zodra we terug waren ging ik naar het reisbureau Taoufiek reizen om alles in te dienen. De eigenaar vroeg naar bonnetjes etc en vroeg naar een klachtenbrief. Ik heb alles in twee weken geregeld en ingediend. De eigenaar zou deze kosten aan Air Arabia indienen, maar hij was op vakantie dus alles liep achter. Na een week of 4,5 kreeg ik een mail dat de kosten niet vergoed worden. Omdat Air Arabia optijd de annulering heeft doorgegeven??

Ik ben meteen naar Taoufiek reizen gegaan om verhaal te halen. Door jullie slordigheid ben ik 350 euro lichter. Air Arabia heeft de annulering wel doorgegeven, de taak van Taoufiek reizen was dat ze mij op de hoogte moeten houden. Ze zeiden dat ze mij niet konden bereiken. Mijn telefoon was dag en nacht aan en hij is nog geen 1x af gegaan!Ik heb zelfs gezegd; dat ik alles ga opvragen bij mijn abonnement provider en daar waren ze stil van! Ze belazeren de boel! als Tauofiek reizen mij had gebeld en het had doorgegeven kon ik de andere ticket\\\’s wijzigen en was ik niet zoveel geld kwijt.

Tot slot\\\’: de eigenaar van Taufiek Reizen beweerde dat hij niks voor mij kon betekenen. Nou deze reisbureau is verzekerd! en ten eerste door jullie fout heb ik extra kosten moeten betalen en een lange reis moeten maken van langer dan 19 uur! Hoe halen jullie dit in jullie hoofd? Na doorgaan en te vertellen dat de fout bij hun zit, wilde de eigenaar de gemaakte kosten betalen. Dat vond ik heel fijn, want ik vind dit niet kunnen, jullie fout maar naar mij afschuiven daar ben ik niet van gediend! Hij vertelde dat hij de kosten op mijn rekening zou overmaken en vervolgens ontvang ik 100,- te WEINIG!

Ik bel meteen het reisbureau op en zei dat ik 100 euro te weinig heb gekregen en of ze dit kunnen corrigeren, mevrouw zegt; ik geef het door aan de eigenaar en die zal je terug bellen. Ik heb 4 dagen gewacht en weer terug gebeld, ik vroeg precies het zelfde de eigenaar aan de telefoon te krijgen, maar hij was niet aanwezig morgen zal hij terug bellen. Nou na een paar dagen wachten belde ik weer terug, ik ben niet terug gebeld? Ja de eigenaar is op vakantie….

Ik heb nog nooitttt zo een slechte reisbureau gezien zo onprofessioneel. Mensen ik zou me schamen! jullie zijn stelletje oplichters! Binnen halen is oke, maar als je schade vergoeding moet betalen zijn jullie nergens te vinden. Stelletje ratten zijn het! Ik heb slechte ervaring met Taoufiek reizen Amsterdam!

Ik vind dat Air Arabia ook een grote rol speelt bij deze annulering van de vlucht.
Deze vliegmaatschappij Air Arabia heeft geen verzekering! is niet verzekerd, als ik dit had geweten was ik niet met Air Arabia gevlogen hier ben ik ook pas afgelopen zomer achter gekomen. Slechte vliegmaatschappij, slechte ervaring.

Ik wil het bedrag van 100 euro terug, iedereen werkt voor zijn geld!
En ik vind; je moet je afspraken na komen!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over air arabia

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over air arabia nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht z.koc

1 week geleden - Stelletje oplichters allemaal! wat een vreslijke reisbureau! Toafiek reizen Amsterdam! Iedereen mag dit lezen en horen, daarom laat ik hem lekker staan!

Alle klachten die gemeld zijn door z.koc
x