Klacht: schade koffiezetapparaat

op 21 augustus 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Klantenservice,
Hierbij mijn klacht:
Dor het gebruik van Perla Lungo Classis 22 capsules die net iets groter blijken te zijn dan de koffiecups normaal zijn, is nu mijn dure koffiezetapparaat – zie foto – kapot gegaan. Dit vind ik echt verschrikkelijk.
Ik heb de cups naast elkaar gehouden en het scheelt een heel klein beetje maar dit is toch funest gebleken met het dichtdrukken van de klep op het apparaat. Schade: EUR 209.

https://picscdn.redblue.de/doi/pixelboxx-mss-71617966/mcs2_list_product_png

Ik hoop van harte dat u mij kunt helpen. De doos Perla heb ik bewaard.

Met vriendelijke groet,

Gewenste Oplossing:

als de Perla cups wél passen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door liavanvelzen@hotmail.com