Mijn Klacht:
Geachte Klantenservice,
Hierbij mijn klacht:
Dor het gebruik van Perla Lungo Classis 22 capsules die net iets groter blijken te zijn dan de koffiecups normaal zijn, is nu mijn dure koffiezetapparaat – zie foto – kapot gegaan. Dit vind ik echt verschrikkelijk.
Ik heb de cups naast elkaar gehouden en het scheelt een heel klein beetje maar dit is toch funest gebleken met het dichtdrukken van de klep op het apparaat. Schade: EUR 209.
https://picscdn.redblue.de/doi/pixelboxx-mss-71617966/mcs2_list_product_png
Ik hoop van harte dat u mij kunt helpen. De doos Perla heb ik bewaard.
Met vriendelijke groet,
Gewenste Oplossing:
als de Perla cups wél passen!

