Klacht: Schade bij bezorging

op 23 mei 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

19 mei is er door jullie bezorgers een wasmachine gebracht eenmaal boven sloten ze de water der op aan en liep water door was kapot en hij moest weer mee eenmaal de trap af de wasmachine zat vol met water omdat tie kapot was de slang of zo viel der af ging zo snel heel me woonkamer blank hun liepen gelijk weg hielpen niet mee keken nog genees ik wed gek zoveel water op me vloer hun weg nu paar dagen later 3 naden bol heb der een foto van gemaakt zie je niet zo goed op wil dat wel vergoed hebben. ,is laminaat pakket ongeveer 4 jaar oud en was toen die tijd 750 euro heb geen bon meer heb hem nog wel op gezocht maar heb hem niet meer vinden kunt u met me contact opnemen. Tel 0647321395 K.graaf4@chello.nl.

Als me laminaat word gemaakt of vergoed

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 23 mei 2016 om 15:37 geantwoord

Beste H. van der Graaf,

Hartelijk dank voor uw melding.

Bij navraag is gebleken dat de geleverde wasmachine van Media Markt defect was. Helaas voor u, was de wasmachine al aangesloten op de watervoorziening. Vanwege het defect liep de waterstroom de wasmachine uit op de vloer.

U heeft daarop een schadeclaim ingediend bij Extra@Home, maar deze is ongegrond verklaard omdat het gaat om schade veroorzaakt door een defect artikel. En mede daardoor is de leverancier verantwoordelijk voor de ontstane schade.

De afdeling Schade huis en haard van Extra@Home heeft Media Markt op de hoogte gebracht van deze beslissing en gevraagd om contact met u op te nemen voor de afhandeling van uw klacht betreft de beschadigde vloer.

Hoop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Melhen