Klacht: SCAM factuur €101 (Dataplafond zonder mijn weten uitgezet)

op 19 mei 2020 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Paar maanden tevreden geweest met Youfone als telefoonprovider voor mijn mobiele abonnement. Had slechte verhalen gelezen, maar toch besloten om voor deze partij te kiezen.

Onbeperkt bellen abonnement en 6GB internet. Vanwege de slechte verhalen een MB-dataplafond ingesteld om hoge facturen te voorkomen. Na het ontvangen van deze factuur blijkt het dus dat mijn dataplafond was uitgezet, tegen mijn weten in. Ze zeggen dat dit in de app is gebeurd, echter heb ik dit nooit aangegeven. Eveneens geen e-mail gehad dat deze was uitgezet, want ze sturen dus alleen een melding als het dataplafond wordt aangezet (heel vreemd!)

Na contact te hebben gehad met de klantenservice zijn ze bereid uit coulance 15% van de rekening van €100 af te halen. Dan moet ik alsnog €85 betalen voor een fout die is gemaakt door Youfone zelf.

Ik ga hier zeer zeker niet mee akkoord!

Gewenste Oplossing:

Als Youfone met een gepaste oplossing komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 20 mei 2020 om 09:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door J.H.K