Klacht: Scam

Michelleb1225 op 16 september 2021 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik werd gescammed door een winkel van aliexpress waaronder ik 3 controllers en stickers om ze te beplakken. De verkoper heeft een sticker geplaatst op het pakketje wat er in het pakketje hoort te zitten including het gewicht. Echter kreeg ik pas maanden later mijn pakketje waar alleen de stickers erin zaten zonder de 3 controllers. Ik heb geprobeerd om contact op te zoeken met aliexpress maar helaas de winkel bestaat niet meer. Hierover uitgelegd aan klarna. Gaan ze mij voor leugenaar uit maken dat ik wel de controllers heb gehad vanwege die sticker dat op het pakketje was bevestigd. Ik nog een keer uitgelegd wat er aan de hand is. En zo heeft klarna mij aan een lijntje gehouden voor 8 maanden! Ik krijg steeds hogere rekening van ze terwijl ik nog steeds aan het wachten ben op de helft van mijn pakketje die nooit meer zal aankomen.

Ik vind het niet erg om voor de stickers te betalen. Want die heb ik uiteraard gehad. Maar ik ga absoluut niet voor producten betalen die ik niet gehad heb! En al zeker niet als ik voor ijskoud een leugenaar wordt uitgemaakt. Ook de meerdere boetes die erbij zijn gekomen op er steeds werd beloofd dat binnen 2 dagen een reactie terug ziu verwachten wat nu al 8 maanden is nog steeds niks heb gehoord. Dit is gewoon onmenselijk geworden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 16 september 2021 om 15:55 geantwoord

Beste Michelleb1225,

Hartelijk bedankt voor jouw geplaatste reactie.

Wanneer deze factuur nog actief staat voor betaling is het belangrijk dat je even opnieuw contact opneemt met Klarna. (indien mogelijk het liefst via chatsupport) Maak duidelijk wat er aan de hand is en dat deze factuur geëscaleerd dient te worden naar onze onderzoeksafdeling. Via chatsupport kan dan de betreffende chat inclusief meegestuurde bijlagen worden overgedragen voor oplossing van dit probleem.

Chatsupport is 24uur iedere dag bereikbaar of via de Klarna app: https://app.klarna.com/login.

Succes!

Een fijne donderdag toegewenst,