Klacht: Scam

Lili1990 op 09 december 2019 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

11-11 actie single 3 daagde reis €99

Verschrikkelijk, op de website van verrassingstickets.nl staan prachtige reviews maar zoek ze maar eens op het internet, daar staan toch echt andere berichten. Dit bedrijf weet goed mensen op te lichten en helaas werkt Kruidvat daar aan mee. Ik heb een single reis gekocht bij Kruidvat €99. €10 euro voor het uitsluiten van 2 steden en €30 toeslag voor vertrek op een vrijdag (dat was ook de enige optie). Vervolgens krijg je de reisinformatie en de afstanden van het vliegveld naar hotel is bizar. Je kan vervoer regelen via verrassingstickets €189.. daarbij is het hotel verder dan het Max half uurtje reizen wat in de voorwaarden staat. Mijn reiskosten zullen meer zijn dan de trip zelf en er voor gekozen om niet eens te gaan. Geld terug krijgen is geen optie maar in mijn geval de goedkoopste optie. Bedankt verrassingstickets!

Op basis dat de voorwaarden niet nageleefd worden wil ik mijn geld terug. €40 van verrassingstickets en €99 euro van Kruidvat.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lili1990