Klacht: Sauna bleek niet aanwezig in Eden VIP cottage

op 18 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

We boekte via Centerparcs.nl een Eden VIP cottage in het Center Parcs Trois Forets park, precies om tijdens onze vakantie (zoals de voorbije twee jaar) van een sauna te kunnen genieten. We betalen dan ook enkel om deze reden het behoorlijke prijsverschil met een premium cottage. Bij aankomst in cottage 166 bleek er geen sauna aanwezig, wel een soort van douche capsule met stoombad. Dit is verre van hetzelfde, en aangezien het stoombad een reukje had, hebben we deze dan ook om hygiënische redenen niet gebruikt. Telefonisch contact met de parkbeheerders leverde niets op, alle andere Eden VIP cottages zouden volzet geweest zijn. Geen compensatie ontvangen.

Een financiële korting op onze verblijf van vorige week tot op het niveau van een Premium 4 personen cottage.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 18 juli 2016 om 13:14 geantwoord

Op de website van Center Parcs wordt iedere cottage beschreven. Bij de cottage informatie staan de nummers vermeld waar er geen sauna maar een Turks stoombad aanwezig is. Aangezien het nummer, dat de gast op voorkeur had geboekt in de lijst vermeld staat, werd er besloten geen compensatie aan te bieden.

Reactie van de melder van de klacht HansKay

8 maanden geleden - Teleurstellend. Deze stellingname gaat er van uit dat de user interface van de center parcs website er op EFFECTIEVE wijze in slaagt belangrijke informatie aan de gebruiker te bezorgen. In mijn geval bleek dit kennenlijk niet het geval te zijn. Als trouwe klant van center parcs VIP cottages doorheen de voorbije jaren kan ik dan ook niet anders dan teleurgesteld zijn in deze weinig klantvriendelijke, en dus kortzichtige houding. Als er zelfs al geen symbolische compensatie af kan, is het allicht tijd om naar andere vakantie opties uit te kijken.

Bericht van Center Parcs

8 maanden geleden - Wij vinden het jammer dat de gast niet tevreden is met de geboden oplossing. Indien een gast online een boeking maakt, wordt er ook verondersteld dat de beschikbare informatie wordt gelezen en de gast op de hoogte is van wat er geboekt wordt. Om die reden bieden wij geen compensatie aan.

Alle klachten die gemeld zijn door HansKay