Klacht: Sauna

op 16 juli 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Als vaste klant weeklijks in de sauna,maar de laatste tijd als maar storingen ,dan de ene sauna stuk dan de andere ,dan het stoombad ,dan de wirl pool,
Steeds is er iets stuk en dat maakt de sauna niet compleet,
Ook vind ik de schoonmaak onvoldoende in vergelijk met andere sauna s.
Ook vind ik het kleinzielig dat er geen krant en geen fruit meer is ,en dat voor zo n groot concern ,maar het ergste is dat de sauna niet compleet is en er altijd wel iets stuk is.Vandaag teleurgesteld weer naar huis gegaan omdatnu de wirlpool weer stuk is en ik daar naar uit keek vanwege stijve spieren na tennis partij.,deze klachten hoor ik ook regelmatig van andere bezoekers!!!

Als het schoner word en alles functioneerd zodat de sauna compleet is

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 26 juli 2017 om 10:55 geantwoord

Op 21 juli jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor een e-mail gestuurd naar de gast. De klacht van de gast werd doorgestuurd naar naar de afdeling Guest Relations van het desbetreffende park omdat deze klacht park gerelateerd is. Zij zullen deze in behandeling nemen en de gast voorzien van een goed onderbouwd antwoord.

Heeft op 31 juli 2017 om 10:37 geantwoord

We hebben totaal niets vernomen van Centerparcs.

Alle klachten die gemeld zijn door W.a van bezooijen