Klacht: Sate Ajam

op 07 juni 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De sate van BizBIz verkocht door de Lidl, is niet alleen in prijs omhoog gegaan, maar volgens mij ook in percentage water door de pindasaus.
Wat is die tegenwoordig waterig !!! volgens mij is de smaak ook aangepast.
Het viel onze zoon ook al op.

Gewenste Oplossing:

De prijs weer de laagste gaat worden,.. en de sate Ajam weer de "oude " smaak terug heeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 07 juni 2016 om 09:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Klant mik