Klacht: Retour fout verwerkt

Toegba op 10 juli 2023 over Sarenza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 paar schoenen retour gestuurd in dezelfde doos. Sarenza verwerkt maar 1 paar schoenen en zegt de andere paar niet te hebben ontvangen. Wat het verhaal heel bizar maakt is dat ze beide in dezelfde doos geretourneerd zijn. Ik heb ze 3 keer een mail gestuurd heb nog steeds geen antwoord.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat de andere retour ook verwerkt wordt. Anders moet ik nu voor een schoen betalen die ik retour heb gedaan.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sarenza.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sarenza.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Toegba