Mijn Klacht:
Na het plotseling opzwellen van mijn laptop moest ik van de klantenservice mijn laptop opsturen voor onderzoek. Het bleek om een opzwellende batterij te gaan. Nu weten wij allemaal wat er met Samsung batterijen kan gebeuren, dus ik kon niet langer veilig mijn laptop gebruiken en moet ik hem wel laten repareren. Nu is mijn laptop 3,5 jaar oud en valt hij niet langer onder de garantie maar hij nog echt niet oud genoeg om “gevaarlijk” en onbruikbaar te zijn. Een laptop die op ontploffen staat is al vervelend genoeg maar de manier waarom Samsung deze zaak behandeld vind ik gewoon belachelijk. Nu al 5 weken geleden heb ik mijn laptop ter onderzoek opgestuurd en ben ik maar steeds aan het bellen om antwoorden te krijgen. Loze belofte na loze belofte en terugbellen doen ze niet. Ik kan geen klacht indienen of een manager of iemand van de desbetreffende afdeling spreken. Ik dan dus verder helemaal niks en niemand die mij daar helpt. Erg vervelend om zo machteloos te zijn en wil gewoon graag mijn laptop terug.
Gewenste Oplossing:
Als beloftes worden nagekomen en mijn vragen beantwoord worden is dat al een hele vooruitgang. Is wel het minste wat een klantenservice kan doen denk ik zo. Een oplossing moet er sowieso komen dus waarom mij zo lang laten wachten en zo onprofessioneel te werk gaan?
