Klacht: ultrabright

sanny89 op 14 juni 2015 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 weken geleden een proefpakket aangevraagd bij ultrabright. Er werd aangegeven dat het niets kost, je betaald alleen de verzendskosten. Nadat ik de bestelling rond had. Las ik de kleine letters. Daar stond in. Niet tevreden? Stuur 2 pennen terug. En je krijgt geen rekening. Ik heb netjes 2 pennen terug gestuurd. Dezelfde dag dat ik dit had gekregen. ik kreeg tot mijn verbazing een rekening binnen van 80 euro. Dit is zeer onterecht. Het bedrijf zal een bericht sturen dat de retour bij hun was aangekomen. En die heb ik ook niet gehad. Dit is toch zeer onterecht? Ik heb niet eens toestemming gegeven voor deze incasso rekening. Ik wil dat dit stopt. En dat het bedrijf mij met rust laat met hun rekening.

Gewenste Oplossing:

Dat ik niet hoef betalen. Is onterecht

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door