Klacht: super ontevreden

heeelllppp op 13 januari 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Samsung. nl

Klacht : tv gaat zelf uit

In September 2011 tv gekocht

In de eerste periode heeft het toestel goed gewerkt

Maar naar een maand begint het probleem .

Het toestel gaat na ± een a twee minuten vanzelf uit , en als ik hem na 5 minuten weer aan zet doet hij het weer .

Maar na 3 minuten gaat hij weer uit . enz. enz

In oktober 2011 met Samsung gebeld , en de storing doorgegeven

Hij is gekocht bij Mediamarkt Utrecht

Per telefoon is me verteld dat er onderdelen bestelt moesten worden .

Als de onderdelen er waren zat ik gebeld ,om een afsprak te maken wanneer de monteur zal komen .

Nu is mijn vraag .

Het in nu Januari 2012 en ik nog niets van uw vernomen

Wel heb ik een paar keer gebeld , maar ben nog steeds niet geholpen

Als het nog lang duurt , is de garantie voor bij .

Daarom probeer ik het nu maar per Mail

Met belang stelling zie ik antwoord binnen twee werk dagen tegemoet

Gewenste Oplossing:

Samsung heeft duidelijke garantievoorwaarden ???!!!

Met belang stelling zie ik antwoord binnen twee werk dagen tegemoet !!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

12 jaren geleden - Beste, Wij hebben contact opgenomen met onze actieafdeling met betrekking tot deze reparatieorder. Hieruit hebben wij vernomen dat Selectro Services op 21 november 2011 contact met u heeft opgenomen omdat het opgegeven serienummer niet zou kloppen. Gezien het feit dat het serienummer dat u op deze website heeft opgegeven niet overeenkomt met het serienummer dat in de reparatiegeschiedenis staat, is dit mogelijk verkeerd doorgegeven. Op 2 december 2011 is de reparatieorder afgesloten omdat Selectro Services geen serienummer van u heeft ontvangen. Wij kunnen de televisie opnieuw voor u aanmelden. Hiervoor adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via 0900-SAMSUNG (0900-7267864). Eventueel kunt u ook per e-mail contact met ons opnemen via deze klacht. Via deze website, beschikken wij over alle benodigde gegevens, behalve het volledige serienummer (zoals vermeld op het etiquette achterop het toestel). Graag ontvangen wij dit dan ook. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 14 maart 2012 om 12:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de klant geïnformeerd over de reden waarom ons reparatiecentrum niet is langsgeweest. Wij hebben hem gadviseerd om het toestel opnieuw ter reparatie aan te bieden.

Alle klachten die gemeld zijn door