Klacht: Spontane reboots

snippy1975 op 14 januari 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Mijn Samsung Galaxy S2 geeft ook op willekeurige tijden een reboot. Dit probleem kwam naar voren bij versie 2.3.6. Nadat ik via de actie van Samsung een 16 Gb sd kaart heb ontvangen en deze geìnstalleerd had, begon het probleem zich voor te doen.

Graag zou ik zien dat Samsung spoed zet achter dit probleem, aangezien er heel veel mensen met dit probleem rondlopen.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

12 jaren geleden - Beste Snippy1975, Wij zijn op de hoogte van de storing waarbij de Galaxy S II opnieuw opstart. Wij zijn dan ook bezig deze storing te onderzoeken. Wanneer wij een oplossing hebben gevonden, wordt deze waarschijnlijk uitgebracht in de vorm van een softwareupdate. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare http://www.samsungworld.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 01 mei 2012 om 11:29 geantwoord

Beste Snippy1975,

Wij adviseren u om deze telefoon te updaten naar de nieuwe Android-versie (ICS). Deze versie lost de reboot storing op. Indien zich storingen voordoen na de update, kunt u langs een van onze service punten voor een harde reset. Het voor u dichtstbijzijnde service punt kunt u terugvinden via de volgende link: http://www.samsung.com/nl/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door