Klacht: Samsung UE46D800 Aangeschaft met cashback € 150 Probleem!

Mathijs15 op 10 januari 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Cashback actie op mijn nieuwe tv, heb alles ingevuld op internet alleen moest ik het printen toen niet gedaan cardridge leeg. dus wil ik het vandaag weer proberen en nu kan ik het aanmeldformulier niet downloaden en printen.

Ook is het niet duidelijk waar ik het heen moet sturen
graag het adres waar ik het heen moet sturen en graag wil ik weten wat ik heen moet sturen, Bon?, formulier, Code van de doos scannen of knippen? Ook heb ik korting gekregen bij de aankoop van de tv. heb ik nu nog recht op de cashback ?

Alles wel, graag wel antwoord zsm.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

12 jaren geleden - Beste Mathijs15, Toen u zich hebt geregistreerd voor de promotie, heeft u een e-mail ontvangen op het e-mailadres dat u hebt ingevuld tijdens de registratie. Hierin staat een link naar het door u ingevulde formulier. Dit kunt u uitprinten. Op dit formulier staat ook vermeld waar het document naartoe dient te worden gestuurd, evenals waarmee: dit betreft het formulier, een kopie van de aankoopbon en de streepjescode dat zich op de doos bevindt. Indien de verkoper besluit de televisie met korting te verkopen, heeft dit geen invloed op uw recht om mee te doen aan deze promotie. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 14 maart 2012 om 14:11 geantwoord

Wij hebben de klant uitgelegd hoe hij aanspraak kan maken op de Hollywood promotie.

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Samsung beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Mathijs15